Vad har jag gjort?

Jag åkte en sväng te b-plan förut, skulle ju byta lite grejer, men det gick inte så bra då allt va helt utplockat. Det fanns inte nånting kul kvar. Däremot höll dom på att packa upp nyheter, men jag kunde bara inte. Lillan har fått så mycket ändå i julklapp å så så nu får det vara nog.

När jag kom hem därifrån så blev det en El Maco från donken, så jäkla go. Åkte å hämtade mina älsklingar hos svärisarna å sen åkte vi hem, jag började näcka granen å sen kapa den i bitar. Då den inte har druckit vatten på minst en vecka nu så va den ju totalt uttorkad å barren flög omkring när pyntet skulle av. Men nu e den i alla fall väck.

Min kära Pappa kom hit oxå precis som jag hoppats, å satte upp köksfläkten (som jag klarat mej utan i typ sådär 9mån bara). Nu äntligen, har man en fläkt å så snyggt det blev då. Nööööjd!
När vi va klara kom resten av ligan, Mamma, Syrran, Svågern å Kenzo. Då blev det ju såklart lite fika framför brasan som sprakade mysigt på vår nya tv. Jösses, helt konstigt men vi blev typ varma av det. Haha!! Stört.
Nu e det ju dags att å å lägga sej då jag ska jobba imorgon. Nästa vecka ska jag jobba tidigt en dag. Det ska bli lite spännande. Härrååå!!



Bild tagen med mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0