Träffats över nätet

För ca 3½ år sen så blev jag medlem på familjeliv.se en sida för personer som vill ha barn eller är med barn eller har barn m.m. Då ville jag jättegärna ha barn, satt ofta i olika forum å pratade med andra tjejer som kände likadant som mej.
Då började jag prata med en väldigt spontan å öppen tjej, vi hade lite samma sits med pojkvän som inte riktigt kände sej redo m.m. Vi pratar med varandra än idag å pratar verkligen om allt. Det är så himla skönt att prata med henne för det mest personliga å privata kan vi prata om. Vi kan diskutera så sjuka grejer haha, men det är ju så roligt. I somras så träffades vi för första gången å det kändes så naturligt, verkligen inte som första gången. Tråkigt att det bara blivit en gång, men snart hoppas vi på å ses igen. När man får tid å utan ungar å så, så det kan bli lite partaj också.
Satt å tjöta med henne på Fejjan nu å det är därför jag ville skriva av mej lite. Hon e fö go'.

Kram på dej gumms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0