Sugen på att göra om

Man sitter å kikar runt på olika inredningsbloggar å blir så sugen på att göra om hemma. Vill köpa massa fina saker å piffa till mitt hem. Om man ändå bara vore lite tätare så hade allt varit mycket enklare. Hallen å det måste ju bli klart snart innan vi kan börja med nått annat. Suck! Vet inte riktigt ännu hur jag vill ha det heller å det underlättar ju inte så värst mycket.

Lunch-dejtade med prinsen förut, det va ju himlans mysigt. Efter vi hade käkat snabbt på donken (väldigt romantiskt haha) så åkte vi till MIO å kollade lite. Va mycket snyggt det finns asså, jag blir ju alldeles tokig. Å F gick där å sa "Jaja, lugn å fin nu" Haha, han e nog trött på mej å mina nya idéer hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Gynning

ha en trevlig kväll kram

2009-01-20 @ 21:24:01
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Selma

kolla in min blogg! och skriv gärna vilken väska du tycker var snyggast (inlägg: Mischa Barton), söt blogg förresten!

2009-01-24 @ 20:40:33
URL: http://seke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0