Satans Kallt

Imorse när jag åkte till jobbet så va det så himla kallt. Kände att jag inte va riktigt vaken när jag åkte så jag va nog extra frusen oxå. Isen på rutorna va seg som kola å det va allmänt jobbigt. Tack å lov så klarade jag mej utan is på insidan. Ibland lyckas det nämligen på nått sätt bli lite fuktigt i bilen å så fryser det på. Inte så kul. Orkade i alla fall inte skrapa hela rutan för jag va ju som vanligt jäkligt stressad oxå. Då jag precis innan jag skulle gå hemifrån lyckades få stopp i toaletten efter att ha torkat upp kiss efter katten på tvättstugegolvet. Ingen bra morgon vill jag lova.
I bilen

Såhär på eftermiddagarna så saknar jag alltid min prinsessa så himla mycket.
Nu vill jag bara hem å pussa på henne.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0