OBS!! Barnförbjudet

Igår kväll satt jag å sambon uppe vid tv:n, jag minns inte riktigt vad klockan var men vi slog i alla fall på MTV. Å då fick jag mej en smärre chock. Allvarligt talat, va f*n e det för skit dom visar. Det är ju så jä*la äckligt så det e inte sant. Å Hur kan någon göra en sådan musikvideo. Jag var bara tvungen att dokumentera. Okej att det är sent, men på en musikkanal liksom. Äh, jag tyckte det va vidrigt i alla fall. Det som hände va att denna kille var spritt språngande naken å stod i duschen å gned in sen med tvål eller att det va närbild på hans skrev när han spelade gitar på sin dick. Hallå liksom så jäkla äckligt, Se själv. Man blir ju fan illamående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0