Så firade vi in det nya året..

Ja, det är jag nyfiken på. Nu har vi påbörjat det nya året å jag ser fram emot ett bra år med massa kärlek å en varm å lång sommar. Sommaren e det bästa på hela året, jaja skit samma.

Igår hade vi en otroligt trevlig kväll hemma hos min kära syster m. familj. God mat åt vi å gott drack vi, å så fick vi även skjutit iväg ett par raketer när klockan slog tolv.  Nån jävla idiotjävel sköt senare en raket ända fram till deras altandörr (hade den varit lite kraftigare så hade rutan gått) å det var en jävla tur helt enkelt att vi inte gick ut precis då eller att någon av oss stog där. Jag blir så förbannad när jag tänker på vad som hade kunnat hända. Jag tror inte att ungdomarna e så smarta så dom tänker på vad det kan bli för konsekvenser.
Nog om det, vi sjöng singstar för fulla halsar å spelade buzz. Va himla skoj. Leah somnade väl runt halv elva första gången för att vakna senare å somna om igen vid 3-4 kanske. Så får man göra när det e fest. Å när vi sjöng på singstar så lånade hon kusinens lilla musikmaskin med mic till å satt å sjöng med så fint så.
Vi gick väl i alla fall hem vid 5-tiden ungefär, hem å somnade så gott så.

Det va så vi avslutade vårat 2008, ha nu enGod fortsättning på det nya året!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0