Kul med wii

Guud va jag e trött, man känner av att man jobbat många dagar i rad nu.
Igår va jag så seg när jag kom hem så jag orkade inte blogga, inte ens lite. Satt å nickade till flera gånger när jag va inne på aftonbladet.
Innan jag kom hem igår så åkte vi till Frida efter att jag hade hämtat lillfisen. Hon hade lite tjejer hemma å det va himla trevligt. Det slutade i alla fall med Wii-tennis å bowling. Det va ju jäkligt skoj. Ett sånt måste vi ha!! Jag hade aldrig provat förut, men det va riktigt skoj. Jag va inte så bra dock, Leah vann över mej i tennisen *skäms*. Hon va helt lyrisk å bara älskade att spela Wii. Hon va lika trött som sin mamma å somnade på vårat soffbord när vi kom hem, i väntan på vällingen. Sötnos!!
När jag hade vart uppe å lagt henne tog jag mej lite kvällsmat, mums.

Här kommer lite bilder:
Leah sover på soffbordet
Avslutade kvällen med goda toasts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0