Fredag, men vadå då?

Känns mest som tisdag idag tycker jag. Usch va segt att jobba hela helgen, men det blir gött sen nästa vecka när det är dags att vara ledig..Först på onsdag å sen lördag söndag oxå..Jaa!

Ikväll ska vi i alla fall hem te syrran på Tacos, åååh det ska bli himlans gott. Va jättelängesen jag åt tacos. Blir la nog lite Let's dance till det oxå I hope. Undrar hur det går idag. Tyckte det va så roligt att lyssna på Rivstart i morse när dom snackade med han Samuelsson, hehe han e så söt när han svänger loss. Å Morgan då haha, så skönt stil. Nä det ska bli kul. Tjo så länge.


Bild från knorr.is

Kommentarer
Postat av: maria lundbäck

Jag jobbar oxå heeeela helgen, sååå trööööök. plus att jag jobbar nästa lördag oxå buuhuuu!

men men, tacos lät inte fel gumman. de får du å jag göra någon dag.

jag tycker oxå morgan e helt grym i lets dance.

vi hörs nån dag pöss älskling

2009-01-24 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0