Dumma katt

Idag tänkte jag att jag skulle vara lite duktig å städa lite här hemma å röja ordentligt, men all lust försvann när jag såg att min knäppa katt Chilli hade kissat i Saccosäcken. Åååååh, va arg jag blir. Men i alla fall så tog jag hand om det å tvättade å torkade säcken tills den tillslut blev fin å nästan luktfri. Den jäkla lukten kan ju sitta i ett tag va. Kanske till å mä får slänga den. Jaja, kom till tvättstugan där katterna har sin låda å upptäcker att han har kissat där oxå, visst bra bara det att han har kissat utanför lådan. #z%&/#hrmpf, på två ställen oxå. Då blir man ju lite lätt förbannad. Får ringa till veterinären imorgon för såhär kan han f*n inte hålla på. Har aldrig gjort så förut. Dumma katt.


Här e han, Gullgrisen.

Kommentarer
Postat av: johanna

hehe okej fick bara ett x antal likadana inlägg:P

aa men de förstår jag.. detta var ju inte våran sista jul. de kommer ju en ny varje år=)kraaam

2009-01-04 @ 14:27:57
URL: http://jsernemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0