Så himla dumt

Idag va det riktigt jobbigt att gå upp. Jag förstår mej inte på mej själv, varför jag ALLTID måste börja pilla med massa grejer när jag vaknar till mitt i natten. Somnade lite lätt på soffan igår kväll å vaknade vid 1-tiden, då började jag å greja lite. Hänga tvätt å fixa å diska lite nappflaskor. Herregud, jag fattar inte varför jag gör så?!
Till slut va ju klockan över två å så ringer mobilens väckning 06.45. SMART!! Nä det vill jag inte påstå. Somnade i alla fall himla gott när jag väl hade gått å lagt mej.

Leah blev så himla glad när hon såg att det snöade ute idag. Hon va så medgörlig så å jag behövde bara säga att "skynda dej nu så vi hinner leka i snön" så gjorde hon precis som mamma sa. Om det ändå kunde vara snö oftare. Öh, nä jag vill ha sommar nu..Jag har ju laddat å gjort så vårfint hemma nu så jag e redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0