Fri som en fågel

Idag har vi varit lediga. Vaknade å tog det rätt så lugnt, duschade lite å gjorde oss iordning. Min mamma kom hit å sen åkte vi till lite olika affärer. Köpte en asläcker skål i form av en prinsesskrona på iems. Vet iofs inte om det va en skål eller en kruka men jag har den som skål i alla fall. Hittade även en jättefin jeansjacka till lillan som hon ska ha sen till våren, mammas lilla tuffing. Kunde riktigt se henne framför mej i den å så nån tuff kjol till å grejer.

Passade på att ta en fika när vi kom dit då jag inte hade ätit någon frukost. Det fick bli pannkakor med sylt å grädde, så gott. Leah fick glass å mamma åt  nån macka.


Usch, nu e klockan mkt, denna kvällen får jag skriva om imorgon istället. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0