Så typiskt dessa tider.

Sitter här å snörvlar på jobbet, vet inte hur många gånger jag har nyst å snytit mej idag. Men det e ju förkylningstider nu. Sambon ligger hemma med influensa så det känns ju rätt lovande för min del. Hoppas det stannar vid en vanlig förkylning. Jag har ingen lust att ligga hemma i feber å grejer. Förra året vid den här tiden, va jag sjukare än någonsin. Har aldrig varit speciellt sjuk av mej, men jösses då vet jag inte vad som hände. Det började 2 veckor innan jul å i mars april när allt hade lugnat sej så hade jag haft halsfluss 3 ggr och bihåleinflammation 2 ggr. Det va inte roligt.

Annars har dagen varit bra, snart är det dags att åka hem å imorgon är jag ledig. Gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0