Om möjligt!

Fy f*n, idag är det om möjligt ännu kallare ute..Brrr!! Jag hatar att frysa. Bara det när man ska sätta sej i bilen på morgonen å man håller på att frysa baken av sej. Jag fick köpa ett sånt där fint sittunderlägg som man har när man e ute i skogen typ som jag har å sitter på. Har ju skinnsäten i bilen vilket verkligen blir sviiinkallt. Å det tar ju en liten stund innan värmen kommer igång oxå. Usch usch!!
Jag e så trött på detta kalla nu, å särskilt när Leah håller på å trotsar på morgonen när det ska kläs på med overall å fuskpolo å hela kittet å hon bara blir helt slapp i hela kroppen å slänger sej på golvet...Suck! Ibland funderar man på om man kanske kunde sälja henne till högstbjudande på Tradera eller nått. Nää gud va hemskt. Men man blir så himla trött på det. Å Helst när man redan e stressad som bara den. Men jag får väl skylla mej själv, kanske ska se till att vi inte har så bråttom på morgonen, men alltid är det nått som går emot en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0