Nu får det räcka.

Jaa, den här dagen är slut och kommer aldrig komma igen. Inte nån speciellt händelserik dag vill jag inte påstå å jag har fördrivit den med att jobba i stort sett. Hur kul känns det. Dagar som aldrig kommer igen bara går å där står man å knegar på sitt jobb. Jag skulle nog behöva vinna ett par miljoner (bara). Då skulle jag sluta jobba, inte leva speciellt gott utan mer normalt bara att jag inte behövde jobba. Tänk va mycket roligt man skule kunna fördriva tiden med istället. Man skulle ju iofs kunna jobba lite ibland, typ 50% eller nått. Nää, nu sitter jag å drömmer. Dags att krypa till kojs. Leah sover sen länge tillbaka. Hon e så jä*la goo så det e inte sant. Längtar tils imorgon när jag får mysa med henne innan det är dags för jobb å dagis. Natti på er!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fin hon är din flicka! Har själv två underbara flickor! Men håller inte med det där om att inte jobba, skulle bli galen utan att jobba. Bättre att starta upp någonting att syssla med där man själv styr, ellerhur! Ha det bra!

2009-02-11 @ 00:42:30
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0