Nu e det natten, men vad har hänt

Har varit hos mina föräldrar hela kvällen å ätit gott å kollat på Mello..Tyckte E.M.D va riktigt bra, å Molly, herrejösses vilken röst hon har bruden. Tänk om man ens sjöng hälften så bra, då hade jag varit glad.
Idag har det braksnöat ute, så himla mysigt. Tycker väl iofs att det är lite väl sent, men äntligen fick man den dära riktiga vinterkänslan man alltid hade pom vintrarna när man va liten. Så efter Mello va det på med termosar å hela ktten å ut å rulla i snön. Jag å barna, tjohoo!! Haha!

Fick ett mess från min kompis som frågade om jag inte skulle gå med på MADONNA i augusti, å efter att jag hade tänkt på det lite så tyckte jag att det lät som en jäkligt bra idé. Jag är inget fan av henne direkt men hon e ju faktiskt en väldigt bra artist. Hon e ju typ pop-drottning nummer 1 eller vad man ska säga. Så den 8:e augusti står jag å sjunger gärnet på Ullevi. Yeeejjjj!!! Ska bli riktigt kul.

Nu e det dags för mej att sussa, ska ju på Fototmässan med min kära far imorgon. Har bara suttit å pulat med en ny header innan, tyckte det var dags att byta nu, bakgrunden får vara detsamma så länge.

Här e lite bilder från idag å ikväll. Puss!

Jag, mamma å Prinsen. Syrran syns även lite i kanten. Det är Leah som har fotat.SnuttanKollar MelloJag å ESnö snö snöHela familjenDags att gå hemåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0