Nu blev det till att åka pulka av.

Äntlingen kom snön, äntligen fick jag tatt med mej lilla Sessan ut på pulkaåkning. Ingen va nog gladare än jag haha, nädå Leah tyckte det va jätteroligt också. Så sprang jag å drog henne upp å ner för våran gata hemma, gick även till en liten backe där båda hon och jag fick varsin åktur. Galen mamma kanske som sliter ut sin unge mitt i sena kvällen för att åka lite pulka. Men va gör man inte. Det va ju inte direkt mkt snö som kom å det va knappt så man kunde åka, men visst visst det gick skitbra. Sen hittade vi några gamla gungor så hon fick gungat lite också, det va väldigt mysigt. Bara jag å min älskade dotter. Slänger in lite bilder sen när jag kommit hem. Tjo så länge!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Jag såg på "designadinblogg" att du hade frågat om man kunde fixa "nästa sida" längst ned på sin blogg, jag tänkte bara kolla om du fick nåt ssvar på det? Jag har själv förskt, men inte lyckats..

KRAM,

2009-02-05 @ 15:46:49
URL: http://jessicasimpsonfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0