Min dag i från mobben

MMS

Ja nu e man i storstaden då. Vaknade strax före 03 i morse då jag fick gå ner å ge lillan medicin. Hon hostade så hon kräktes nästan å så hade hon feber. Sen sitta på ett tåg i 3 timmar å dessutom komma en halvtimma försent till kursen, å sen sitta på kurs från halv tio till halv fem. Så nu e man rätt trött kan man säga. Jag å sara har precis fått i oss lite god mat i kungshallen så du e jag proppmätt. Ska nog ta oss en öl å sen somna Gött i min stora hotellsäng. Vi hörs imon. Köss


Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅJ ELLER!! niiice såå blogg via mobilen nu he he...den där pruskeluskan ringde idag o frågade vart ni var he he...seeess på tors!! ciaaaoo

2009-02-17 @ 20:28:23
URL: http://bygganytt.blogg.se/
Postat av: maria lundbäck

åh gumman det lät ju inte alls kul din stackare... men när kommer du hem igen? jag saknar dej som alltid. hoppas kursen går bra å att du blir lite piggare tills imon.

puss mitt hjärta

2009-02-17 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0