Jag fick ett sms

Idag när jag stog på jobbet så hörde jag min mobil som började garva helt hysteriskt. Har en såndär grymt rolig skrattsignal när jag få sms. Det va från svärmor. Hon har åkt på nån form av influensa, usch då. Hon är ju för övrigt en ängel som ställer upp å hämtar våran lilla docka på dagis varje dag å utan henne hade vi inte fått ihop det.
Men nu så är hon ju sjuk så jag bestämde att jag skulle gå tidigare å hämta min sessa själv. Så jag körde hem å ställde bilen hemma, sen gick jag till dagis. Det va så mysigt oxå å snöade. Det låg ju redan en del snö på marken sedan tidigare, så jag tänkte Leah skulle tycka det va roligt att gå i snön.

Mammas lilla älskling.
Snuttis
Ville köra vagnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0