I'm back

Ja då va man hemma igen efter en mittiveckan-weekend i sthlm. Det kändes som en minisemester, sova i goo säng äta hotellfrukost å shoppa i en annan stad. Om man då bortser från att man satt på kurs 7 timmar om dagen.
Det va ju typ minst 5 år sen jag va i stockholm sist, kände att jag å killen kanske skulle ta oss en tur dit snart å vara barnlediga å bo på hotell å grejer, hade inte varit fel.

Har varit helt sjukt seg sen jag kom hem igår kan jag säga. Jag bara la mej på soffan å mös med min prinsessa innan jag somnade brevid henne i hennes säng runt halv10-snåret. Ikväll har jag varit lika seg igen å inte orkat blogga nånting. Det är först nu jag har tagit mej i kragen. Sen så håller jag ju på å pular med nytt utseende till bloggen nu när det vankas vår å allt. Men jag får inte riktigt till det, så det lär ju dröja ett tag till. Blev inte jättemånga bilder från sthlm men här e några i alla fall.

Såhär mycket plats hade jag till ina fossingar på tåget. Bekvämt.Min goda lasagne som jag åt till lunch båda dagarna.Från vänster, Jag, en tjej från vår andra butik å min kollega SHär har vi precis fått våra rumsnycklar efter en hel dag bestående av tågresa å kursMin gose-säng där jag sov såå himla gottHär sitter vi i kungshallen å har käkat Chicken tikka masala..Mums!Efter vi hade käkat blev det lite shopping.Efter shoppingen blev det en drink i baren.Mumma!!Åka hiss med kortnyckel.Jag har kul i hissenDetta fick jag shoppat på ca 20 minuter, tur vi inte hade mer tid på oss. Har precis slängt mej på min sköna säng, helt slut efter en låång dag.Utsikt från mitt hotellrumDags att lämna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0