Idag e det MELLO!!!

Idag går Melodifestivalen av stapeln. Första staden blev ju Götet såklart. Kul kul, men jag tycker inte riktigt om upplägget längre. Att man ska rösta i flera omgångar å att det är flera deltävlingar PLUS Andra chansen. Snart får det ta å räcka tycker jag, va va det för fel på Melodifestivalen för typ 10 år sen. Då blev allting klart på en å samma kväll. Allt gör dom för att tjäna pengar. Men vart går pengarna undrar jag? Går det till nått vettigt tro?
Hoppas det är några bra låtar med i alla fall. Jag har min gumma M här å vi ska mysa till det ordentligt med gotta å chibba å hela kitet. Så oavsett om det inte är nått å ha så har vi ju varandra.

2 minuter kvar, See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0