EM Möbler

Va inne på EM förut med min lampa som jag har köpt där. Den va nämligen lite ful i borstningen å det va lite borstat åt fel håll på ett ställe. Tänkte jag skulle lämna in den å få en ny. Säljaren gick å muttrade lite å funderade på hur dom skulle göra då företaget som tillverkar den lampan hade kursat. (Jaha!! Tänkte jag.) Någon extra hade dom inte heller, förutom den som hängde i butiken å den va bucklig...Vi löste i alla fall det hela med att jag fick 27% rabatt på den jag hade beställt. Jag kände mej då rätt så nöjd och tog med mej min lampa hem igen. När den väl hänger uppe sen så syns det inte ändå. Så det va en bra affär tycker jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0