Baby & Barnmässan (shopping till dom små)

Där har jag tillbringat min dag idag. Gud va mycket kul det fanns nu i jämförelse med tidigare år. Köpte massa fint till Leah. En Nova Star-dress en NS-tisha en NS-hoodie en NS-kjol å ett linne/tunika också från NS. Så himla fina. Sen så köpte jag en Åre-mössa till henne (äntligen) i vitt å mörk turkos å så ett par velourbyxor från jnydesign. Det fanns väldigt mycket i klädväg till dom små

Shoppat till Leah

Där på mässan strosade Spöket Laban runt å hälsade på barnen å så, jag frågade Leah om hon inte skulle ge Laban en kram. Det vågade hon inte, inte först i alla fall. Men när han kom förbi vid ett senare tillfälle så stog hon å ropa "Hej  Labana" å vinkade som en tok. Frågade då en gång till för säkerhets skull ifall hon ville ge honom en kram å det ville hon. Trodde aldrig hon skulle våga men det gjorde hon faktiskt. Så modig så.

Bollhavet
Spöket laban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0