Nyårsladdning!!

Bubbel till nyårJag skulle inte vilja påstå att jag är den typen som brukar vara ute i god tid. Jag är oftast ute i sista sekunden vad det gäller det mesta. Men idag tog jag mej i alla fall till systembolaget, så jag fick inhandlat lite trevligheter till nyårsafton. Skönt! Då är det gjort. Även raketerna och böömbsen är kirrade, så nu behöver jag inte tänka på det. Gött!! Va nöjd jag blir med mej själv när jag är sådära duktig, haha!
Fyrverkerier
GlöggmysNu på kvällen har jag bara tagit det lugnt. Fick för mej att jag skulle sätta upp min nya lampan till hallen som jag fick i julklapp, men när jag tog isär schabraket så märkte jag att det nog inte skulle gå så bra. Pappa lovade att komma imorgon, han är ju en jäkel på sånt där.
Jag och prinsen hade lite glöggmys förut också förresten. Köpte en god starkvinsglögg innan jul där nångång som smakar mycket bra. Dufvenkrooks Original, blev jag tipsad om av en kille på systemet. Den hade tydligen fått bäst i test. Jag är ingen glöggexpert direkt, men jag kan ju säga att den helt klart smakade mumsigt.

Nu är klockan faktiskt alldeles för mycket och jag ska upp och jobba imorgon också, suck!! Kommer vara sådär pigg kan jag tänka mej. Kommer säkert att sova lika kasst som jag gjort dom två senaste nätterna också. GÄSP!! Nä, God natt på er.



Läs även andra bloggar om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0