Ikea-shopping

Alltid lika roligt att gå på ikea.
Idag köpte jag ett litet LACK-bord till lillan som hon kan sitta vid å leka här nere i vardagsrummet. Om man ska jämföra så är ju det mkt finare än bordet på barnavdelningen + att det är mkt billigare. Kanon!
Köpte även en RIBBA-ram som jag nu har satt in en egengjord planch i på lillan. Det blev såå bra. Har haft den liggandes i en låda länge å inte riktigt veta vad jag skulle göra med den, men nu så.
En ny lampa blev det också en KNUBBIG, en vit sådan. Den ska stå på tv-bänken då lillan rev den förra (likadan) i golvet så den gick i sisådär tusen bitar bara.
Omgjort fotoIkea Lack bord

Har nog även bestämt vilken tv-bänk vi ska ha. Den e såå fin. Hade egentligen velat ha med glasluckor med tanke på ir-strålen från fjärren å det, men vi struntar nog i det. Antagligen blir det en BESTÅ BURS. Den kommer att göra sej bra till vårat vita högblanka matsalsbord. Mmm!! (fantiserar)

IKEA Bestå Burs


Kommentarer
Postat av: Petter

Jag gillar tavlan!

2009-08-29 @ 22:52:29
URL: http://www.pettersandstrom.com/blogg
Postat av: Tindra

Tack ska du ha.....

Alltid lika kul att vandra runt i Ikea, man hittar alltid nånting :)

2009-09-01 @ 12:21:05
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0