Frissan, Ikea å sen stan

Snart är det dags för mej att hoppa in i duschen en snabbis. Måste duscha innan jag drar till frissan. Lillan ska vara hos moster medans jag klipper mej. Efter frissan funderar jag på om man kanske skulle hinna med en snabbis till IKEA. Är lite sugen på ett påslakan som jag har sett till lillan där. Sen ska jag ha ett vitrinskåp och en skohylla också. Har lite beslutsångest bara gällande skohyllan. Kan inte bestämma mej för om jag ska ha en svart eller vit. Lite olika saker som spelar in där. Vitrinskåpet är nog inte riktigt ett vitrinskåp egentligen, men det spelar ingen roll. Det kommer att passa så bra i vårat vardagsrum i alla fall. Åh va jag vill ha mycket jämt. Börjar bli jobbigt detta.

Började i alla fall dagen med en stabbig frukost så jag gissar att jag håller mej ett par timmar nu. Det behövs om jag ska gå i stan. Ska åka till stan senare tänkte jag å möta mamma en sväng. I stan e man ju inte alltför ofta.
Jaja, har en del att stå i nu så vi hörs sen.

Fukost med stekt ägg, wienerkorv, två mackor å ett glas mjölk till det.

Kommentarer
Postat av: workerpal

spännande! skall du bli blond? :0)

2009-08-26 @ 13:09:41
URL: http://bygganytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0