Lite jobbig stämning

Ikväll va det  så tragiskt tycker jag. En flicka som för 28 år sedan blev kidnappad vid en ålder av 2½månad. När flickan hade varit borta i ca 2 månader fick dom tag på kidnapparen, men barnet hade då redan adopterats bort (olagligt) till Sverige. Såå fruktansvärt. Detta berättar en mamma för sin bortadopterade dotter. 28 år senare, på första mötet sedan kidnappningen.Måste säga att det är ett riktigt härligt program Spårlöst. Herregud, jag gråter ju långt innan dem som är berörda ens har några tendenser till att fälla en tår. Men det är härligt att gråta ibland. Skönt att få gråta av sej lite.

Bild tagen från tv4.se
Tycker allt stämningen blev lite jobbig vid deras första möte. Mamman försökte närma sej, men dotter ryggade liksom tillbaka. Usch, det va lite jobbigt. Samtidigt förstår jag att det säkerligen är massa konstiga känslor å tankar som snurrar runt i huvudet.



Nu sitter jag å kollar på misstänk. Herrejävlar säger jag bara.Va e det för folk som tuttar på saker å ting högt å lågt. Som ställer till med jävelskap som drabbar oskyldiga civila människor. Dom är förbannade på samhället. Men hur fan tror dom att dom ska kunna förbättre läget genom att anlägga massa bränder. Jag fattar verkligen inte..



För övrigt förut så hade vi en himla mysig middag här hemma. Jag Maria å lilla Dockan. Det bjöds på chicken a'la Elle. Maria kom med råvarorna å jag tillagade dom. Väldigt gott, men ooh så mätt jag blev.
Tack för ikväll gumman.

Over and out!







 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nämen så tragiskt. Skulle böla floder om jag skulle se programmet!

2009-04-28 @ 00:05:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0