Slottskogsmys

Igår fick jag ett SMS av min kära vän Maria där det stod såhär.
"Jag funderar på om jag ska slänga ihop lite pastasallad, baka någon god kaka, köpa lite festisar och bjuda er på picknick i slottskogen imon på dagen? Vad sägs? Hade varit himla mys. Puss Love"
Hade du kunnat tacka nej till ett sådant erbjudande? Hmm, det kunde inte jag. Så idag har vi tillbringat dagen på en filt på en solig plätt i slottskogen. Lite lek på lekplatsen blev det också å Leah tyckte det va jättekul. Hon va helt sjövild.
Vädret hade knappast kunnat bli bättre. Lite mindre vind kanske å det hade varit perfekt. Men med underbart sällskap å gott att äta så va det hur mysigt som helst. Man ser att världen har vaknat. Vi var ju inte dom enda som va där.
Tack gumman för en supermysig dag. GLAD PÅSK!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaaaaaaah va söta vi e hahaha! skit mysigt var det idag! älskar å va med er. ni är bäst av alla. puss

2009-04-12 @ 00:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0