Det blev dom rosa

Tjohoo!
Gick tidigare idag för att hämta lillan på dagis, svärmor e alltså fortfarande sjuk. Stackarn!
Vi åkte till allum å fick köpt ett par rosa Converse till lillan i alla fall. Kunde till slut bestämma mej. Fast jag e fortfarande sugen på dom med nyckelpigorna också men det får vänta.
I alla fall, mitt i allt så va det ju tydligen tjejkväll på Allum. Herregud att jag alltid lyckas (va nått annat år jag va där å då va det massa olika artister från idol som uppträdde). Idolvinnaren Kevin skulle i alla fall uppträda så det va massa småtjejer där. Tänkte ju att jag kan väl inte vara sämre haha, så vi stannade en stund å Leah tyckte det va jättekul å ville inte gå hem. Hon tjoade å klappade händerna å hela kitet, hihi. Folk tittade på henne å pekade. Helt vild va hon, såå lik sin mamma. Hehe!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0