Kolla vad jag har shoppat!!


Idag har det ju varit heelt undarbart väder ute. Jag tog med mej lillan i bilen å åkte ner till Ullared. Där har vi haft en supermysig dag. Massa shopping å så har vi ätit korv å pommes å sånt nyttigt. Förr hade dom ett ställe där man gick in å kunde äta typ köttbullar å sånt, men där va det nån thai eller va det va nu.
Jag brukar aldrig ens orka bry mej om att kolla på damavdelningen för att det oftast är så rörigt där, men nu hade dom gjort om å allt kändes mycket bättre nu. Jag hittade massa fint å hade jag bara haft massa pengar så kunde jag shoppat massa mer. Nu är jag inte så jättetät längre efter att först ha köpt en ny vagn till lillan igår å så Ullared idag. Hihihi!! Men jag kan bara inte hålla mej.

Så om vi ska komma till vad jag har shoppat då..Puuh!!
Det blev:
En dörrmatta
Två orkidé-kvistar (hallåå 15:-st, billigt)
En liten söt groda som sitter på en kula
Två små söta påskkycklingar
En stekpanna
En spetslampa till sovrummet
Två svarta skärp
En liten fågelholk
Led-belysning
till städskrubben
Två klänningar
En blus (sååå söt)
Två linnen
En luvtröja
Ett par örhängen
å sist men inte minst en fotlänk.
Gött att vara lite ego å shoppa till sej själv.

Å så blev det ju givetvis Kläder å lite andra skojiga prylar till Prinsessan
Tror det där va typ allt mitt i alla fall. Sambon fick bara ett par kallingar. Haha!!


Leah trivs bra på hyllan

Gott med korv

Fullproppad vagn

Leah tar kort på mej som går igenom alla saker.

Leah sitter nöjt vid sina nya saker


Kommentarer
Postat av: maria

Haha örhängena e samma som min svärmor köpte. fina. blommorna missa jag ju :(

2009-04-02 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0