Man får då stå ut med allt.

Va ska man säga. Jag tycker det är skit. Två dagar i veckan har jag mina program som jag vill se. Det vill säga DHW å Grey's. Men nej, då tar dom det bara ifrån en sådär fräckt. JAG VET!! Vi sänder lite hockey istället. Det vill säkert alla DHW å Grey's-älskare se på istället. Nä nä nä, inte jag i alla fall. Suck!! Jaja, jag får väl ta å göra mej lite god pasta eller nått å leta fram nån gammal film. Det finns väl inget annat kul att se på på onsdagar va?

Idag tog jag för övrigt bilen upp till svärföräldrarna, jag skulle egentligen gått men så bestämde jag å frida att vi skulle ses en liten stund. Hon hade köpt så fina saker till Leah å Thailand. Ett linne, en klänning å så ett par tuffa shorts. Tack så mycket för det gumman.


Påskkärring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0