Jag lyckades hålla mej ganska så bra i alla fall



Jag valde att göra ikea till min förstahandstripp idag. Ringde å bjöd med mor min på en tur å vi gick verkligen å släpade röven efter oss. Så skönt att inte behöva stressa igenom de olika avdelningarna som man alltid måste på lunchen. Under tiden så levde lillan rullan både högt å lågt bland alla mysiga möbler. Lyckades i alla fall att hålla mej ifrån att köpa massa onödigt. Blev bara en skurborste, en liten käck städbok å ett doftljus. Alltså, inget onödigt alls..Hahaha!! Bara skit ju. Jaja, så brukar det bli när man går på ikea.

Efter vår lilla tur till ajkea så fick jag köpt mitt jäkla tvättmedel i alla fall, äntligen hehe. Lillan ville absolut ha gobbgubbar (jordgubbar) eller va hon nu kallade dom. *söt* Då ställde såklart mormor upp. Så hem å mumsa jordgubbar stog på vår att-göra-lista efter affären. Guuud va det va gott, första för i år å fler lär det definitivt bli. Muums!!!




Kommentarer
Postat av: nicolas

jorgubbe, vad gooott!

2009-04-15 @ 23:33:15
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0