Inte alltid så lätt att vara förälder

Ännu en dag närmar sej sitt slut. Det är rätt så tråkigt egentligen att dagarna bara går å den mesta tiden tillbringar man på jobbet. Är det verkligen så det ska vara resten av ens liv. Det låter ganska så trist.

Denna dagen började i alla fall som ett helvete kan man säga. Leah va hur jobbig som helst. Jag fattar inte att det är min goa lilla tjej som kan förvandlas till detta monster. Det spelar liksom ingen roll vilken taktik jag kör för ingenting fungerar. När hon blir sån så känner jag bara för att stoppa henne i en låda å skicka henne med posten (vilket jag givetvis aldrig skulle göra) Men just då i stundens hetta så vet man fan inte vad man ska ta sej till. När man har en totalt respektlös liten tjej som bara skriker å vrålar å sparkar å slåss. Herregud, e det verkligen min lilla tjej som kan göra sånt. Suck! Nån som har några bra tips?
Nu ligger lillan i alla fall å sover så gott i sin säng. Jag ska nog också dra mej till kojs snart. Kanske man skulle krypa ner till henne en liten stund först å bara mysa lite, det e så himla gosigt.

Oops, kom just på att jag har tvätt att hänga upp. Skit också, då får jag göra det först. Är inte alls speciellt sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0