Tog en för mycket

Har precis kommit hem å satt mej i soffan. Lillan har fått sin välling å vi ska gå upp å natta. Gick tidigare från jobbet idag för att hämta min lilla plutt på dagis. Hittade henne inte först å började fundera på om hon verkligen va kvar....det va hon som tur va. Inte för att jag vet vart hon skule tagis vägen annars.
Nu har vi i alla fall varit hemma hos mina föräldrar, pappa fyller år idag. Där bjöds ju såklart på tårta. Det blev en bit för mycket för min del. Eller kanske till å mä två för mycket. Usch, jag måste verkligen sluta med all skit jag stoppar i mej.


 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha vilken min Lillan har när hon åker rutchbana (eller hur de stavas!)

ser ut som det går i 200km/tim Puss

2009-04-20 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0