Nä jag tänker inte betala.

Usch vissa människor e så himla otacksamma. Har haft en kund idag som har beställt grejer av oss å dessa grejer blev försenade från fabrik. Jag har då lagt ner min själ (typ) i att försöka få tag på dessa från annat håll. Hittade exakt antal i en annan butik i landet + 2 extra som han kunde få med på köpet som tröst för att det strulat till sej lite. Men nä då kan han inte vara nöjd å glad åt det, utan då börjar han istället att ställa krav som att nä jag tänker inte betala innan jag fått grejerna å massa annan skit Herregud!! Människa. Hur kan man med. Kan man liksom inte bara vara tacksam för att någon ställer upp å jobbar ner sej för att göra det bästa för en. Jag blir så jävla matt på sånt folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0