Dramaqueen

Idag orkade sej visst solens strålar inte igenom detta tjocka molntäcke som befinner sej på himlen utanför mitt fönster.  En väldigt trist å grå dag blev detta. E fortfarande väldigt förkyld, men idag känns det mycket bättre å värken i kroppen e borta. Tänkte jag å lillan skulle hoppa in i duschen å sen ta oss till affären, jag måste köpa tvättmedel. Igårkväll när jag hade bestämt att jag skulle köra ett litet tvättrace så upptäckte jag till min förskräckelse att där inte fanns nått medel. Suck! Så typisk. Har i och för sej vetat hela tiden att jag behövde köpa nytt, men har ju glömt det varje gång. 

För övrigt så sitter jag å kollar på dottern som leker så himla sött med sina små saker..Hon har värsta inlevelsen också i sina lekar. Rätt som det är så hör man "Håll iiii deeejj!!" eller typ "Hjälp! Det e min lillasysteeer" eller liknande. Hihihi!! Det e så kul å sitta å lyssna. Hon kan verkligen hålla på i evigheter. Det är ofta riktigt dramatiska lekar också som hon leker. Jag fattar inte vad hon får allt ifrån. Mammas gullonge.

Nä nu ska jag se till att göra lite nytta. Tja så länge!


Kommentarer
Postat av: trees

Na vilket söting:)

2009-04-16 @ 20:57:11
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0