En lugn påsk hos oss.

När vi kommit hem från slottskogen igår så va det dags att förbereda middagen. Chillimarinerad lax med bulgur å chilli-limesås. Det va riktigt gott faktistk. Leah tyckte det va lite starkt bara, men hon åt duktigt ändå. Senare på kvällen gick vi till brasan. Det e så mysigt att bara stå där å kolla å Leah tycker det e spännande. Roligast va nog fyrverkerierna. Hon stog där å tjoa å hade sej så fol vände sej om. Hon e för rolig. När vi kom hem va det hopp i säng för lillan å vi kollade på en film som hette The Pianist. Det va rätt bra faktiskt, lite spännande så. Men jag somnade så jag fick aldrig sett slutet, slutet va visst typ 2 timmar. Haha det va en lång film. För den hade ju hållt på länge innan jag somnade också. Så jag kan nog inte säga att jag har sett filmen.

Nu är det söndag å sen är det bara imorgon kvar på ledigheten, usch va fort det går. 
Snart ska vi gå ut å gå en sväng med onkel Manno. Det är ju kanonväder idag också. Får se vart vi hamnar.
Här e lite bilder från igår kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0