Drömde så otäckt

Går ju inte alls förklara det på samma sätt som jag upplevde det, men det va så jäkla otäckt å jag kände mej så jäkla lättad när jag återkom till medvetande å vaknade till. Det var bara en dröm Tack gode gud.
Jag blev i alla fall rånad, utan att jag märkte det, av pirater. Inga med lapp för ögat utan såna svin man läser om i tidningen nu för tiden. Allt utspelade sej på min skola där jag gick i högstadiet. Helt sjukt, jag fattar nada typ. Men dom va hemska i alla fall å hade vapen å jag va så rädd å så ledsen för att jag inte skulle få tillbaka min väska. Där i låg ju min älskade kamera å på den hade jag hundratals bilder. Det låter ju löjligt när man skriver det såhär, men det va en jävligt jobbig dröm. Nu är jag vaken i alla fall å här är allt precis lika tråkigt som vanligt.
Tja så länge då.

Kommentarer
Postat av: Marie

SV: Usch ja. Man blir ju tokig!

2009-04-23 @ 14:17:37
URL: http://mariealexandra.blogg.se/
Postat av: workerpal

jobba!!! ;=)

2009-04-23 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0