Dom sitter perfekt

Blää, jag känner mej helt uppsvullen efter lunchen. Känns som att jag har en stor degklump eller nått i magen som bara jäser å jäser. Jobbigt, å så har jag alldeles för trånga jeans. Måste köpa nya, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha å så hittar jag aldrig några som sitter bra heller?? Det e fan itte lätt detta. Hittar man som sitter bra på låren så sitter dom inte bra på rumpan å sitter dom bra på rumpan så sitter dom inte bra på låren. Eller så kan det vara så att dom sitter perfekt överallt bara att dom inte går å knäppa..Va vet jag. Alltid e det nått. Jag hatar att köpa jeans, men älskar att använda.

Usch, samtidigt som jag sitter med dess problemen om för trånga jeans (eller för mätt mage) så är jag ju lite sugen på en ne*erboll som jag vet att vi har här nånstans..Nä, jag måste hålla mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0