Big Rose

Har varit hos mina föräldrar en sväng. Sambon skulle på fredagsfika med grabbarna hos nån polare så jag ville inte sitta hemma. Käkade lite snacks å mös allmänt. Himla trevligt. Men nu så har vi precis kommit hem så jag å lillan (som fortfarande e vaken å sitter å drar i mej) ska gå å lägga oss. Hon får sova i mammas säng inatt har jag lovat..Det kan vara så mysigt ibland. Får se om jag kanske få läst lite i min bok också. Kunde ju va kul då jag nästan aldrig får gjort det annars. Har ju så lätt att fastna framför datorn istället. Ska ju jobba imon också å då kan det ju vara käckt att komma i säng i tid för en gångs skull. Så natti natti mina vänner.


Här e jag idag när jag å Jenny va på plantagen en sväng å skulle handla blommor till entrén på jobbet.
Hittade då så himla fina stoora rosor. Skickade denna bilden till sambon också som en liten önkelista..Haha!!
Han e ju ingen romantiker direkt så jag måste lära honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0