Åh va härligt!

Vilken härlig morgon. Jag ringde mamma när jag hade vaknat, då gick hon precis förbi utanför så hon fick komma tillbaka å vänta på oss. Leah fick en banan sålänge, sen gick vi på en härlig morgonpromenad. Det va riktigt gott. Hade ju egentligen tänkt att jag skulle städa idag, men så blir det nog inte. Det får vänta till kvällen i så fall. Jag vill ju vara ute i solen såklart. Blir nog en sväng till lekplatsen strax. Hoppas alla har en lika härlig morgon som jag. Hej så länge.



Kommentarer
Postat av: Sabina-16 och mamma

SV; Ja visst är det! :)

2009-04-29 @ 11:22:06
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Linda H - En make up artist

Hej, och tack =) det är viktigt att du återfuktar ordentligt och peelar huden för att få bort döda hudceller. smörj in dig med helosansalva eller någon annan fet kräm innan du går och lägger dig =) så får jag hoppas det löser sig =) en torr hud är alltid svår att sminka!

2009-04-29 @ 11:41:10
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0