Tatuering

Nu nån dag här snart så ska jag nog boka tid för att tatuera mej. Har sugit på det länge å har nu kommit fram till vad jag vill ha. Ååh så spännande, det är bara ett problem. Jag har inte bestämt till 100% typsnittet på den. Men allt annat e klart. Längtar tills den sitter där på sin plats. Har två gaddningar sen tidigare, hade det vart idag så hade jag aldrig gjort dom. Eller det kanske jag hade men inte riktigt som dom ser ut. Kan nog slänga in bild nån annan gång kanske.

Bara 35 minuter kvar nu tills jag får gå hem.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

SV: Tack så mycket :)

2008-09-05 @ 17:29:00
URL: http://earonsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-05 @ 18:10:15
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0