En vanlig dag

Idag har vart en ganska vanlig dag. Började med att åka te jobbet som vanligt..Hade en inte helt ovanlig lunch på IKEA. Idag fick jag köpt dom galgarna som jag glömde igår, plus att jag fick fyndat ett par gardiner för 19:- (värde 529:-) Tjoho va glad jag blev. Ska bara använda en till att sy en annan typ av gardin till köket. Kommer nog bli snyggt. Kan lägga in bilder när det e klart. Fast det blir nog inte riktigt ännu.
Efter jobbet kom Maria hit å busade lite med L å så. Efter det skulle lillan nattas å jag kikade lite på TV däe det bara visades skit typ, idag oxå liksom. Sen blev det lite blogging å nu ska jag sussa..Så vi hörs imon.

Köss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0