Andar å spöken å sånt.

Va hemma hos en tjejkompis igår efter jobbet. Då tyckte dom att vi skulle göra anden i glaset. Jag har inte gjort sånt sen jag va liten å mest lekte å alla kompisar satt å putta glaset fram å tillbaka. Samtidigt som jag e nyfiken på att testa å se om det funkar, så vågar jag inte riktigt. Jag hade ju blivit skiträdd ifall det hade funkat. Jag tror ju på sånt, livet efter döden å andar å spöken eller va man nu ska kalla det. Fast jag e samtidigt skeptisk till allt som har med det att göra, trots saker man har upplevt som inte riktigt går att förklara. Det är så himla spännande oxå. Jag vågade i alla fall inte göra anden i glaset. Tänk om jag skulle få med mej nånting hem som jag inte vill ha med mej..Usch!

Tror du på spöken å sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0