Utmattad efter en hektisk dag..

Det är väl olika vad folk anser vara en hektisk dag. Idag har jag haft en sådan i alla fall. Blev så jäkla stressigt till slut, till å med så stressigt att jag inte hann göra några egna tårtor utan istället blev det 2st supergoda nybakta köpta prinsesstårtor. Fusk jag vet men det gör inget...Vårt lilla kalas vart lyckat å F blev glad för din present som jag köpt. En röd fin verktygsvagn som han kan ha i förrådet när vi har gjort iordning där..Sometime, somehow =)

VerktygsvagnEtt liknande skåp fick han.


Somnade vid burken å på grund av det kommer detta inlägg lite sent. Kanske märks att jag har mest tid att sitta här på nätterna. (Inlägg skrivet ca 01.30 5/10)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0