Struntprat

Herregud va klockan kan bli mycket jämt. Är det nån mer än jag som tycker att kvällarna tar slut för fort. Jösses. Hinner knappt hem innan det är dags att hopp i säng.
Va å handlade lite innan jag åkte hem idag. Vi behövde blöjor, då jag tog med som sista vi hade till dagis. Passade då på att köpa lite annat gott att ha hemma så idag blev lite lite toasts å grejer här på kvällskvisten, guud va gott det va.
Hade gärna velat haft en viss soppa från knorr oxå, en såndär som man blandar pulver med vatten. Har alltid käkat en som heter Spansk Chilli, såå himla god, å nu verkar det som att den inte finns längre..Va e detta? Ajaj. Så typiskt.
Skit samma, nu ska jag inte skriva mer strunt här utan istället göra nått vettigt, typ sova. Så kanske man kan vara lite pigg å gla imorrn.
Sov gott allesammans. Köss!!



Kos Elle


Här är en bild från gamla goa Kos-tiden, längtar tillbaks ibland asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0