Sola solarium

Förr, eller ah innan jag fick barn solade jag alltid med jämna mellanrum för att jag skulle känna mej lite fräschare å lite snyggare. Va ju hemskt fram på höstkanten när man vart alldeles blev å jävlig. Jag såg ut som ett lik kan man säga..
Å för inte så länge sen så läste jag en artikel i aftonbladet om nån kvinna som hade fått stora svart bölder som såg ut som jättestora utåtstående födelsemärken. Skitäckligt! Minns inte om hon hade fått det av att sola solarium, men det va nått sånt i alla fall å sånt vill jag verkligen inte få. Så jag bestämde mej för att inte sola solarium mer. Fast nu idag så bröt jag den bestämmelsen (om man kan säga så). Shit, så nu har jag solat. Känner mej genast mkt fräschare. Men jag föredrar ju självklart riktiga solstrålar. Får vänta tills nästa år.

Bild från: http://www.tr-sunshine.com/galeri/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0