Sol i Götet.

Ah fy fan, idag e jag seg. Har iofs sovit rätt gött inatt, brevid min lilla goa prinsessa. La mej vid ett ungefär å så upp med tuppen vid 6..Gääsp!! Men nu så sitter man i alla fall här på jobbet å väntar på rush, vi får väl se hur det blir med det.
Fint väder har vi i alla fall här i götet å solen skiner som aldrig förr =) Helst hade jag velat bege mej ut med min canon å ta massa fina bilder. Nu när man kommer hem från jobbet så e det ju typ kolsvart ute, såå jäkla tråkigt. Man går upp när det e mörkt å man kommer hem när det e mörkt.
Ikväll är det i alla fall DHW som lyser upp mitt vardagsrum. Vad lyser upp hemma hos dej??




Bild: Kanal5.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0