Oooh yes, ännu en gång.

Igår åkte jag å kompisen + våra döttrar in till stan å hade en härlig shoppingrunda. Hade kameran med mej, men fick inte tagit en enda bild..Tråkigt. Däremot fick jag shoppat en massa..Har inga bilder nu, men tänkte jag skulle lägga upp lite ikväll om jag inte tvärdäckar som jag gjorde igår. Trött efter en lång shoppingtur som jag va.
Jäklar vilket väder det va oxå, soligt å varmt å fint när vi åkte in så vi tänkte att "här behövs inga regnskydd" Men då så fel vi hade. Började ju ösregna sen senare. Shit!!
Börjar gilla Gina Tricot mer å mer i alla fall. Förut tyckte jag aldrig dom hade nått i min stil, men nu oooh!! Hittar ju massor med plagg som jag vill ha..Wao wao!! Synd att man inte har en plånbok i storlek med ens begär..


Pössa!!!

Kommentarer
Postat av: Denise

He, delta gärna i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett halsband med texten LOVE på.

Skulle bli glad!

Ha det bra

/Denise

2008-10-23 @ 16:59:31
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0