Ojoj, gick ju hur bra som helst.

Jag tog ju med mej tösa igår å drog med bilden te Ullared. Herregud! Kände att jag va väl djärv som drog ivåg på det själv, e ju alltid lättare om man e nån mer, men det gick skitbra. Å det va så himla skönt att gå där i mitt eget tempo å jag kunde gå tillbaka flera ggr utan att virra bort mej från någon annan. Nä det va riktigt skönt faktiskt. Å dottern va helt underbart duktig. Hur kul kan det vara att tillbringa en hel dag i en kundvagn, stackarn! Men jag fick sysselsätta henne med diverse leksaker å lite gotta hade jag med mej oxå.

Köpte en hel del i alla fall. En läcker bärbar telefon hem, lånsmal i högblankt svart, såå cool. Fick köpt en plattång oxå, testade den lite snabbt igårkväll när jag kom hem å den va la sådär bra. Köpte även lite klappar te ungarna så det får man väl slå in idag då eller nått. Gud! såhär tidigt har jag nog aldrig vart ute förr.

Hade i alla fall en väldigt bra dag, kan säga att jag somnade rätt gött sen. L somnade redan i bilen..Gottegrisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0