Massage, ansiktsmask å lite annat smått å gott.

Ja, gud vilken underbart mysig kväll jag har haft. Träffade Maria på H&M efter jobbet, köpte lite mask å ögonfransfärg å hårfärg å en rosa kofta, till kvällen. Vi tänkte ju ha lite minispa här hemma. Å det vart såå mysigt.

Började med en goo middag "Chicken a'la Elle" (avslöjar tyvärr inga recept) ;-) Det va riktigt gott å vi blev mätta å belåtna. Korkade upp en liten vinare oxå som Maria hade med sej. Sen körde vi igång å hon la en mask på mej å masserade mitt ansikte, de va sååå gött. Medans masken satt på så blev det lite kill i håret, mmm. Sen gjorde jag samma visa på henne, till tonerna av Enya (myyys).
Jag köpte ju ett asläckert lilametallic nagellack på H&M oxå. Det lackade vi oss med när vi satt framför tv:n en stund å sen färgade vi ögonfransarna. Det va meckigt kan jag säga. Herregud!!
Men ack sicken myspys kväll jag har haft.


Detta inlägg skrevs inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0